سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا تورگ ایجاد موج تازهای رو در جهان نوید میده که میتونه تغییر د

 

اگه هیچ کس از یک ارز استفاده نکنه، فایده‌ی اون ارز چیه و اصلا به چه دردی میخوره؟ اگر تمامی دارندگان طلای دنیا طلاهای خودشون رو ذخیره میکردن و با هیچ چیز معامله و مبادله‌اش نمیکردن یا فقط اون رو با طلاهای کس دیگه معامله میکردن، آِیا اصلا هیچوقت تبدیل به یک کالای با ارزش میشد؟ شاید نهایتا فقط ابزاری برای ارضای حس کنجکاوی یا تجمل گرایی یکسری افراد با گرایشهای خاص میشد. تنها بعد از اونکه مردم ابتدا دلایلی برای مبادله و بعد هم استفاده از چیز ارزشمندی مثل طلا برای معامله‌ی کالا و خدمات پیدا کردن، طلا به یه نوع پول و سرمایه‌ی جهانی برای ثروتمندان و بعد از اون فقرا تبدیل شد    .

همین قضیه برای ارزهای دیجیتال هم صادقه، آیا واقعا یک ارز دیجیتال میتونه در حالی که مردم اون رو فقط برای ارزش خود اون ارز و بدون استفاده از اون برای معامله با چیز دیگه نگهداری کنن تبدیل به ارز رایج میون مردم بشه؟ خصوصا وقتی که ارزش یه ارزی صرفا به نوسانات شدید اون باشه که به این طریق گاهی مردم رو بسیار ثروتمند میکنه و مدتی بعد شاهد از بین رفتن تمامی این ثروت میشیم. کی میتونه مطمئن باشه که یه ارز دیجیتال ارزش خودش رو حفظ میکنه، دست به دست مبادلاتش ادامه پیدا میکنه ، برای خرید و فروش کالاها و خدمات مورد استفاده قرار میگیره، بصورت ناگهانی تمام ارزش خودش رو از دست نمیده و به کل جامعه‌ی چه ثروتمند و چه فقیر میرسه؟

تورگ  نه از فعل و انفعالات شخصی افراد، بلکه از پرسیدن همین سوالات جدی به وجود اومد. اگر یک ارز دیجیتال قراره تبدیل به یه ارز رایج بشه ، باید ارزشمند ، پایدار و در دسترس باشه ، باید برای کالاها ، خدمات و سایر ارزها قابل تعویض و معامله باشه و بتونه در زندگی روزمره مردم و امور بین المللی دولتها، مشاغل و سازمانهای بین المللی غیردولتی و گسترش دهنده مورد استفاده قرار بگیره.

بنابراین ، اولین چیزی که از ارز تورگ حاصل شد تنها یه ارز دیجیتال نبود ، بلکه یه مفهوم کامل برای ترویج ، توسعه ، نگهداری ، ایمن سازی و حفظ یه ارز دیجیتال بود. برای تحقق این هدف ، بنیادتورگیک نقش مهم و استراتژیک را بر عهده میگیره ، که اون هم نظارت دقیق و جهت دهی مشخص به توسعه و گسترش این ارز هست. بنیادتورگ موسس این ارز هست که هیچگونه مالکیتی در توکن‌های این ارز نداره ، اما همچنان در تضمین راهی که ارز تورگ میره با مسیری که براش مشخص شده و هدفی که داشته، نقش داره و نظارت کامل رو انجام میده. اعضای بنیاد و کارکنان این نهاد میتوننتورگرا به صورت علنی، اما فقط مثل هر شخص دیگه‌ای در جهان، بدون هیچ گونه امتیاز ویژه‌ای خریداری کنن. چرا این قضیه انقدر اهمیت داره؟ از این جهت که تضمین میکنه که این نهاد بدون هیچ ملاحظه و امتیاز مالی ، در پی اهداف خود برای اطمینان از پایداری، مطلوبیت و کاملا غیر متمرکز بودن ارز هست.

این نهاد چجوری این قضیه ور تامین میکنه؟ این بنیاد درر استای نقشی که در این ماموریت و هدف مشخص شده داره حرکت میکنه تا آینده درخشان‌تری از منابع مالی رو برای بشریت رقم بزنه. شاید هیچ نهاد دیگه‌ای رو نشه توی دنیا پیدا کرد که تمرکز دوگانه‌ی مستقیمی روی آینده امور مالی و خدمات بشریت داشته باشه. در حقیقت، علیرغم دوگانگی ، این دو هدف با هم تمرکز واحدی رو به وجو میارن چون امور مالی و آینده بشر قطعا به همدیگه وابسته هستن. توسعه جهانی بشریت، آینده‌ی اقتصادی رو در بطن خودش داره اون هم به شکل‌های مختلفی مثل آموزش ، سلامت ، کیفیت زندگی و غیره ، که تمامی اینها باید به طور عادلانه ، برابر، ایمن و مؤثر تأمین بشه. بنیاد متعهد شده که اطمینان حاصل کنه ارز تورگ ارزی  پایدار، مطلوب و کاملاً غیر متمرکزه تا بتونه به عنوان یک ارز قوی در آینده ظاهر بشه. این امر با جمع آوری تخصص‌های مورد نیاز در زمینه فناوری ، توسعه اقتصادی ، علوم اجتماعی و وکالتی ، محقق میشه. این قانون اساسی اختصاصی این ارز رو قادر میسازه که با رهبران و نهادهای فکری در سراسر جهان در ارتباط باشه تا از رشد و کاربردتورگ،  حمایت جهانی بشه.

بنابراین چه چیزی باعث میشه که ارز تورگمناسب تر از بقیه ارزها باشه؟ تا به حال در موردیوتیلی میم‌ها یا همون ارزهای با کاربرد جهانیشنیدین؟ نیازی به گوگل کردن نیست. این قضیه تازه شروع شده و داره جریان پیدا میکنه و اولین ارز از این نوع ارزها هم همین ارز تورگ هستش. یوتیلی میم‌ها در واقع تلفیقی باورنکردنی از دیدگاه کاربرد جهانی و قدرت میم های رمزنگاری شده‌اس. مطلوبیت جهانی همیشه کلید رشد بلندمدت ، پایداری و توسعه انسانی بوده ، در حالی که میم ها موتور ظهور انفجاری در صحنه جهانی هستن.  یوتیلی میم‌ها این دو ویژگی رو با هم ترکیب میکنه تا باارز تورگ  موج بزرگ بعدی در ارزهای دیجیتالی واقعی رو ایجاد کنه. پیش بینی ما اینه کهتورگراه رو برای ظهور بیشتر ارزهای دیجیتال که بر پایه‌ی کاربردی بودن اون هم در سطح جهانی هموار میکنه. به عنوان بخشی از مأموریت خودش برای پیشبرد هدف خدمت به بشریت از طریق تحولات آینده در امور مالی ، بنیاد قصد داره که از سایر ارزهای دیجیتالی که بر پایه‌ی کاربردی بودن در سطح جهان بنا شدن یا همون یوتیلی میم‌ها هم حمایت بکنه.

چه دلیلی وجود داره که باور کنیمتورگ میتونه همه اینها و موارد دیگر رو محقق کنه و واقعا همون چیزی باشه که میگه؟ به چیزی که میگم خوب دقت کنید: تورگ  با مجموع و حداکثر 777 میلیارد توکن عرضه شده. یعنی تمام صد در صد این ارز در همان زمان راه اندازی به بازار عرضه شده! این واقعا بی‎سابقه‌اس، اما چرا ؟ خوب، جواب خیلی راحته: نه بزن و ببندی میشه ، نه توقفی ، نه فریز ، نه بلاک و نه بلاک لیست. معاملات ساده ، خالص و شفاف در مورد اعتمادترین چین (رنجیره) یعنی اتریوم انجام میپذیرن. حتی بنیانگذاران و کارمندان بنیاد این ارز امتیاز ویژه یا رزرو شده‌ای چه برای خود و چه برای دیگران ندارن. پس از هیچ طریقی ممکن نیس که به تعداد این ارز در آینده اضافه بشه و گسترش هم پیدا نمیکنه ، مگه از طریق استفاده از اون و سرعت گردش بالای اون. یوتیلی میم‌ها یا ارزهای با کاربرد جهانی این سرعت را از طریق اثر گلوله برفی (یعنی مثل گلوله‌ی برف که هرچی قل میخوره گنده تر میشه یا اثری که به واسطه‌ی اون اتفاقی به مرور زمان تصاعدی بزرگتر میشه) کاربران در حال رشد و چند برابر شدن موارد استفاده از اون ایجاد میکنن.

اظهاراتی آینده نگر: برخی از اظهارات این مقاله ممکن است ماهیت آینده نگر داشته باشند. کلمات "باور" ، "انتظار" ، "تخمین" ، "می‌تواند" ، "باید" ، "قصد" ، "ممکن است" ، "برنامه" ، "جستجو" ، "پیش بینی" ، "پروژه" و عبارات مشابه ، در میان بقیه ، عموما به عنوانً "اظهارات آینده نگر" شناخته میشن، که فقط از تاریخ بیان اونها اعتبار دارن. موضوعات مورد بحث در این بیانیه‌های آینده نگر خطرات، روندها و عدم قطعیت‌های متعددیه که میتونه باعث بشه نتایج واقعی با پیش بینی‌ها ، انتظارات یا عبارات گفته شده در اظهارات آینده نگر تفاوت اساسی داشته باشن. نهتورگو نه هیچ چیز و هیچ شخص دیگری مسئول به روزرسانی یا تجدید نظر در اظهارات آینده نگر ، چه در نتیجه اطلاعات جدید، رویدادهای آینده و چه در غیر این صورت ، به جز مواردی که توسط قانون لازم دانسته شده ، نیستند.

 

سلب مسئولیت: اطلاعات موجود در این مقاله فقط برای مقاصد آموزشی است و نه پیشنهاد ، درخواست پیشنهاد ، یا مشاوره برای خرید یا فروش اوراق بهادار ، سرمایه گذاری یا مشاوره مالیاتی. خرید ارزهای رمزنگاری شده با خطرات زیادی همراه است. همه اظهارات آینده نگر شامل خطرات و عدم قطعیت هایی است که ممکن است باعث شود نتایج واقعی با اظهارات ذکر شده در اینجا تفاوت اساسی داشته باشد. داده ها و نامهای غیر TORG فقط برای اهداف اطلاعاتی و شناسایی هستند.

 

ترید در صرافی هات بیت

 

منبع خبر = https://b2n.ir/j53598