سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طرح قدرتمند جهانی غیر متمرکز سازی تورگ با رشد 100عظیم درصدی به

معرفی تورگ

تورگ به عنوان یک راه کار جهانی و پایدار تلقی می شود که نسل کنونی ارزهای کریپتو را در ایجاد امکان مطلوبیت جهانی یک قدم به جلو می برد. نیازهای انسانی مرتبط با ارز به عنوان منبع ارزشی که معاملات مبتنی بر کاربرد در زمینه های بیشمار   را ممکن میسازد بی اندازه است . ویژگی مطلوبیت محور بودن تورگ مفهوم میم کوین های معمول را به مفهوم کاملا جدید بکارگیری وجه مشترک ارزش مطلوبیت محور یعنی میم های کاربردی بسط می دهد.   . 

 

چرا مردم باید به تورگ اعتماد کنند؟

 تورگ از طرف Uniswap و Certified دارای مجوز رسمی است و هیچ چیز تورگ بر کسی پوشیده نیست ؛ آنها اعلام کردند که هیچگونه واحد مخفی ندارند ، تورگ تمامیت آن هاست ، از همه ذخایر عرضه به بازار آزاد تشکیل شده است و یک سکه 100 درصد غیر متمرکز می باشد. تورگ یک توزیع صد درصدی است از این رو همه باید ثبت سفارشات خود را در بازار آزاد انجام داده و یک توزیع خوب ، عامه پسند ، منصفانه و کامل ارائه کند. حتی صادر کنندگان ، شرکای تجاری تورگ ، توسعه دهندگان ، بازاریابان و دیگر گروه ها من جمله شما یا شخصی دیگر نیز باید تورگ را از بازارهای آزاد دریافت کند. این کار به شفافیت سازی زیاد تورگ و اعتماد به آن کمک می کند. معاملات و مالکیت ها به عنوان بخشی از این شفافیت کاملا برای همه قابل مشاهده هستند. 

 

تورگ تکمیل یافته چیست؟

سکه های تورگ هرروزه تولید می شوند زیرا این سکه ها از همان ابتدا در فهرست ها عنوان شده اند بنابراین سرمایه گذاران مشغول به خرید هستند. سکه های ترگ در فهرست بسیاری از وبسایت ها مانند Hobbit  ، coinopakira ، livecoin ، watchCoindex‌ و غیره قرار گرفته اند.

 

………………………………………………………………………………………………. راه را برای تورگ باز کنید

 

آینده سکه تورگ

ترسیم راهی روشن تر پیش روی تامین مالی بشر از طریق برقراری ارتباطات عمیق با جوامع ارز کریپتو ، سهام داران ، دولت ها و در نتیجه جمعیت جهان به منظور خدمت رسانی به مردم بصورت جهانی.

 

سلب مسئولیت: اطلاعات موجود در این مقاله فقط برای مقاصد آموزشی است و نه پیشنهاد ، درخواست پیشنهاد ، یا مشاوره برای خرید یا فروش اوراق بهادار ، سرمایه گذاری یا مشاوره مالیاتی. خرید ارزهای رمزنگاری شده با خطرات زیادی همراه است. همه اظهارات آینده نگر شامل خطرات و عدم قطعیت هایی است که ممکن است باعث شود نتایج واقعی با اظهارات ذکر شده در اینجا تفاوت اساسی داشته باشد. داده ها و نامهای غیر TORG فقط برای اهداف اطلاعاتی و شناسایی هستند. 

 

ترید در صرافی هات بیت 

 

منبع خبر = https://b2n.ir/f03669