سفارش تبلیغ
صبا ویژن

TORG با پردازشگر پرداخت ارز رمزنگاری شده ، CoinPayments ادغام می

فلسفه ی پشت ارز TORG    ، یعنی همان اولین یوتیلیتی میم (ارز کاربردی جهانی) در جهان ، ساده است: وجود یک ارز بدون توجه به نوع افرادی که از آن استفاده می کنند بسیار مطلوبست. چقدر خوبست بدنبال ارزی کاربردی و جهانی باشیم که در آن استفاده کننده از آن ارز برایمان مهم نباشد. هر کسی که می خواهد باشد و از این ارز استفاده کند. از ابتدای تاسیس ، TORG متعهد شده است که موارد استفاده ی متمرکز بر کاربرد را تأمین کند که به نیازهای مالی مشترک مردم و مشاغل در سراسر جهان پاسخ دهد.

اولین یوتیلیتی میم یا همان ارز کاربردی جهانی  آماده برای پرداخت جهانی به منظور خرید کالا و خدمات

ادغام با CoinPayments گواهی بیشتر بر تعهد متمرکز شده بر کاربرد آن است. در نتیجه ، دارندگان TORG اکنون می توانند هزینه کالاها و خدمات را با استفاده از ارز رمزنگاری شده پرداخت کنند. بر اساس بیانیه شرکت ، " ادغام با CoinPayments کاربران جهانی ما را قادر می سازد تا برای خرید کالاها و خدمات از طیف وسیعی از تجار در سراسر جهان با TORG ، هزینه های خود را پرداخت کنند."

CoinPayments در بیش از 200 کشور جهان فعال است و به بیش از 70،000 تاجر در سطح جهان خدمات رسانی می کند. این تجار نه تنها مغازه ها و بازارهای کالا و خدمات ، بلکه مشاغلB2B (معاملات بین شغلی)، امکانات گردشگری ، خدمات اینترنتی و چندین مشاغل دیگر شامل مراقبت های بهداشتی ، نمایندگی های خودرو ، رستوران ها و کافه ها ، بازی ها و خدمات رمزنگاری را شامل می شوند. از طریق مشارکت خود با CoinPayments ، TORG قادر خواهد بود تا طیف وسیعی از موارد استفاده ی کاربرد- محور را برای افراد جامعه در همه ی زمینه های اقتصادی و اجتماعی در سراسر جهان، ارائه دهد.

یکی از جنبه های کلیدی مأموریت ارز TORG برای قرار دادن فناوری مالی در خدمت بشر ، خدمت به مردم در همه زمینه های اقتصادی و اجتماعی در سراسر جهان است. طبق گفته ی شرکت ، "TORG فرصتی است که ما با بهبود انتخاب ها و فرصت های مالی برای مردم در سراسر جهان ، در هر موقعیت و نیاز آنها ، جهان را به سمت و سویی بهتر سوق دهیم. ما معتقدیم که افراد ثروتمند و فقیر به طور یکسان از یک ارز رمزنگاری شده که می تواند به طور ایمن ، شفاف و سریع برای انواع معاملات اقتصادی استفاده شود ، سود خواهند برد. "

 تحقق این دیدگاه کاربردی جهانی برای بشریت مستلزم پذیرش گسترده ی استفاده از utilimeme است. هدف بنیاد TORG این است که ارز رمزنگاری شده را در برخی از شناخته شده ترین و پرکاربردترین صرافی های جهان فهرست کند. از زمان قرار گرفتن در UNISWAP در 20 جولای 2021 ، TORG قبلاً به 12 صرافی متمرکز (CEX) اضافه شده است و این فهرست همچنان در حال رشد است.

با این حال ، برای بنیاد TORG ، این فقط آغاز راه است و هدف نهایی نیست. در نشریات این شرکت آمده است: " با وجود اینکه ما از راه اندازی TORG و ادغام آن با CoinPayments بسیار راضی هستیم ، متوجه می شویم که به سختی حتی یک درصد از دیدگاه نهایی ما را نشان می دهد. هنوز راه طولانی در پیش رو داریم. "

 

سلب مسئولیت: اطلاعات موجود در این مقاله فقط برای مقاصد آموزشی است و نه پیشنهاد ، درخواست پیشنهاد ، یا مشاوره برای خرید یا فروش اوراق بهادار ، سرمایه گذاری یا مشاوره مالیاتی. خرید ارزهای رمزنگاری شده با خطرات زیادی همراه است. همه اظهارات آینده نگر شامل خطرات و عدم قطعیت هایی است که ممکن است باعث شود نتایج واقعی با اظهارات ذکر شده در اینجا تفاوت اساسی داشته باشد. داده ها و نامهای غیر TORG فقط برای اهداف اطلاعاتی و شناسایی هستند.

 

ترید در صرافی هات بیت 

 

منبع خبر = https://b2n.ir/j07444