سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توکن تورگ

توکن تورگ که در 20 ژوئیه 2021 برای اولین بار راه اندازی شد، یه توکن کاملاً غیر متمرکز توی شبکه‌ی     ERC-20 هست که بجای تمرکز روی کوین‌های معمولی، روی مفهومی با کاربرد در سطح جهانی تمرکز میکنه: ارزی با کاربرد جهانی یا در واقع همون یوتیلی میم‌ها، ارزهایی که هم خاصیت یوتیلی بودن یا همون کاربردی بودن رو با خودشون دارند، که منظور از کاربردی بودن، کاربردهای واقعیه، مثل کاربردشون توی خرید کوچکترین تا بزرگترین چیزها،رزرو رستوران و هتل، خرید بلیط و... و هم خاصیت میم‌ها رو،یعنی با کمک به توسعه فرهنگ در سطح جهانی و البته در ادامه کمک به توسعه‌ی انسانی در سطح جهانی، و خب ترکیب این دوتا با هم یه ارزی رو میسازه مثل تورگ که نه تنها این دو ویژگی رو با خودش داره که به تنهایی میتونن یه انقلابی رو در فرهنگ و اقتصاد دنیا ایجاد کنن، بلکه خواص دیگه‌ای رو هم در برداره که در ادامه به اونها اشاره میکنیم

بر اساس گزارشات شرکت مربوطه ، دلیل منحصر به فرد بودن ارز تورگ ریشه در بی نقص بودن مفاهیم وجودی اون به عنوان یه ارز کاملا غیر متمرکز داره، چون تونسته بسیاری از ویژگی‌های فوق‌العاده رو که هرکدوم مربوط به چند حیطه‌ی مختلف میشن در کنار هم داشته باشه، ویژگی‌هایی مثل غیر متمرکز بودن ، امنیت بالای ، پایداری بالا( چرا که نوسانات کنترل شده‌‌ای داره ) و البته در آخر کاربردی بودنش.

با عرضه 777 میلیارد از این توکن، عرضه‌ی معاملات توکن تورگ شامل تمامی 100 درصد توکن‌های موجود میشه، چرا که هیچ کدوم از توکن‌های اون پیش از شروع بازار و از قبل توزیع نشدن، خب این چه معنی داره؟ این یعنی اینکه این ارز کاملا کامیونیتی بیس هست، تمامی موجودی این ارز به بازار ارائه شده و دست جمعیتی هست که اونها رو خریدن و دیگه هم از اون ماین یا تولید نمیشه، خب حالا چه اتفاقی می‌افته؟ مقدار مشخصی از این ارز دست کسانی هست که از قبل خریداری کردن پس ارزش این ارز کاملا دست خود جامعه‌ی دارنده‌ی اون هست و کاملا هم غیر متمرکز هست، به راحتی میشه باهاش هر خرید یا خدماتی رو در سراسر جهان خرید و به دلیل محدود بودن تعدادش و اینکه فقط خریداران اون هستند که در اختیار دارنش میشه با خیال راحت به بالا رفتن روزافزون ارزش اون اعتماد داشت.

به گفته سخنگوی ارز تورگ  ، "همکاری با CoinPayments  به کاربران این ارز در سطح جهانی این امکان رو داده تا بتونن با توکن‌های تورگ خودشون، هزینه‌ی کالاها و خدمات مورد نیازشون رو در سراسر جهان پرداخت کنن. این یک قدم بزرگ رو به جلو برای توکن تورگ به عنوان یک ارز کاربردی محسوب میشه. ما منتظر رسیدن روزی هستیم که تمامی کاربران هزینه‌های خودشون رو چه در ازای چیز کوچیکی مثل قهوه‌ی صبحگاهی و چه برای کالای گرون قیمتی مثل خودروی فراری، با توکن‌های تورگ خودشون پرداخت کنن.

معامله‌گرانی که از پلتفرم CoinPayments استفاده می‌کنن میتونن از طریق حساب کاربری خودشون توکن تورگ رو برای نگهداری خرید کنند و یا حتی میتونن اون رو برای کسی ارسال و یا از کسی دریافت کنن.

سلب مسئولیت: دیدگاه‌ها و نظرات بیان شده در این مقاله نشان دهنده‌ی پیشنهادات و یا نظرات هیچ یک از شرکت‌هایCoinPayments ، Hodltech OÜ و یا عوامل وابسته به آنها، کارمندان آنها و نمایندگانشان( در مجموع عوامل مربوط به شرکت “CoinPayments”) نمی‌باشد. شرکت CoinPaymentsصحت هرگونه محتوا، تبلیغات، محصولات، کالاها، خدمات ، موارد یا اظهارات دیگر در این مقاله را تایید نکرده و مسئولیت هیچ یک را نمی‌پذیرد. خوانندگان این مقاله باید قبل از هر اقدامی در رابطه با این نهاد یا محتوا و اظهارات این صفحه، تحقیقات خود را انجام دهند.  شرکت CoinPayments هیچ گونه مسئولیتی به طور مستقیم یا غیرمستقیم در قبال هرگونه خسارت، هزینه یا ضرر ناشی از مطالب این صفحه، یا اتهامی مبنی بر آن، یا هرگونه ادعایی مبنی بر ارتباط ضرر و هزینه کسی با این مقاله یا ضرر و هزینه ناشی از انجام کاری با تکیه بر هرگونه محتوا، اظهارات، محصولات، کالا یا خدمات ذکر شده در این صفحه را نمی‌پذیرد.

 

سلب مسئولیت: اطلاعات موجود در این مقاله فقط برای مقاصد آموزشی است و نه پیشنهاد ، درخواست پیشنهاد ، یا مشاوره برای خرید یا فروش اوراق بهادار ، سرمایه گذاری یا مشاوره مالیاتی. خرید ارزهای رمزنگاری شده با خطرات زیادی همراه است. همه اظهارات آینده نگر شامل خطرات و عدم قطعیت هایی است که ممکن است باعث شود نتایج واقعی با اظهارات ذکر شده در اینجا تفاوت اساسی داشته باشد. داده ها و نامهای غیر TORG فقط برای اهداف اطلاعاتی و شناسایی هستند.

 

ترید در صرافی هات بیت 

 

منبع خبر = https://b2n.ir/q69018