سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارز تورگ در CoinTiger در دسترس خواهد بود.

کاربران عزیز CoinTiger   

ما مشتاقیم که اعلام کنیم ارز تورگ از این پس در CoinTiger در دسترس خواهد بود. جفت ارز معاملاتی TORG/USDT (تورگ با جفت تتر)همزمان در منطقه زمانی NOVEL در دسترس خواهد بود.

در اینجا جدول زمانی مربوط به فهرست (UTC) آمده است:

1. ورود سرمایه در ساعت 6:00 صبح در 12 آگوست 2021 ؛

2. باز شدن امکان معاملات در ساعت 10:00 صبح در 12 آگوست 2021 ؛

3. خارج کردن سرمایه در ساعت 10:00 صبح در 12 آگوست 2021.

راجع به ارز تورگ

معرفی این توکن:

تورگ یه ارز دیجیتال معمولی نیست. اون اولین یوتیلی میم (ارز با کاربر جهانی) دنیاست که بر محور پایداری ، کاربردی بودن بنا شده و کاملاً غیر متمرکزه. هدف اون هم افزایش فعالیت‌های اقتصادی ، توسعه فرصت‌های اقتصادی جدید برای جوانان جهان و کاهش محدودیت‌های اقتصادی پیش روی جمعیت حاشیه نشین جهانه.

مفهومتورگ با هدفش برای شکل دادن به آینده‌ای درخشان در رابطه با منابع مالی برای بشریت معنی میشه و نه تنها از مفهوم ، بلکه در قوانین پنهان در رمزنگاری ( زنجیره و ساز و کار این ارز) ، عدم تمرکز کامل مدیریت آن (غیر متمرکز بودن) و نقشی که بنیادتورگ برای اطمینان از انجام ماموریت و رسیدن این ارز به هدف نهاییش داره هم معلوم هست.

 

در ادامه چند راه‌ ارتباطی برای کسب اطلاع بیشتر از این ارز و آشنایی بیشتر با اون قرار میدیم:

وبسایت رسمی: https://www.torg.to

وبسایت کاوشگر: https://etherscan.io/token/0xcfa0885131f602d11d4da248d2c65a62063567a9

(اطلاعات مربوطه)

1.      کارمزد مربوط به ساز و کار

2.      قوانین معامله‌گری آن

هشدار خطر ریسک: سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی در این بازار همراه است. لطفاً سرمایه گذاری خود را با احتیاط انجام دهید. CoinTiger تمام تلاش خود را برای انتخاب رمز ارزهای با اعتبار بالا انجام خواهد داد ، اما مسئولیتی در قبال ضرر سرمایه گذاری شما نخواهد داشت.

تیم CoinTiger

درباره CoinTiger

پلتفرم CoinTiger دارای یک اکوسیستم است که شامل وب ،سیستم عامل iOS ، Android و سیستم صرافی (مثلا برای مبادلات Cryptocurrency ، FIAT ،  معاملات فیوچرز و اهرم دارتوکن‌ها، Ticker Capital، Lab، Security Alliance، Tiger Knights، IEO، Tiger Forum ) هست ، و حالا یکی از مشهورترین صرافی‌ها جهانه ، که زیر شاخه‌هایی در کشورهایی مانند کره ، ژاپن ، روسیه ، ایتالیا و کشورهای دیگه ایجاد کرده. پلتفرم CoinTiger  در نوامبر 2017 تاسیس شده و حالا چیزی بیش از 4 میلیون کاربر داره.همچنین خدمات تجاری و سرمایه گذاری را برای 158 کشور با بیش از 100 شاخصه‌ی ارزی مفید ارائه میده. همچنین اولین صرافی ارز دیجیتاله که یه سازوکار کاملا عادلانه و خاص برای کوین خودش یعنی TigerCash (TCH) ایجاد کرده.اولین حرکت مثبتی که CoinTiger انجام داده اینه که به کاربرانش خدمات خوبی ارائه میده و این خدمات رو بصورت مطمئن ، کارآمد و قابل اطمینان ،  با بالاترین سطح اکوسیستم‌های جهانی ، امنیت بانکی ، کاربردی و بهترین تجربه ممکن از خدمات معاملاتی آسان و سریع و پشتیبانی 24 ساعته و در تمام ایام هفته به مشتری‌ها ارائه میده.

 

سلب مسئولیت: اطلاعات موجود در این مقاله فقط برای مقاصد آموزشی است و نه پیشنهاد ، درخواست پیشنهاد ، یا مشاوره برای خرید یا فروش اوراق بهادار ، سرمایه گذاری یا مشاوره مالیاتی. خرید ارزهای رمزنگاری شده با خطرات زیادی همراه است. همه اظهارات آینده نگر شامل خطرات و عدم قطعیت هایی است که ممکن است باعث شود نتایج واقعی با اظهارات ذکر شده در اینجا تفاوت اساسی داشته باشد. داده ها و نامهای غیر TORG فقط برای اهداف اطلاعاتی و شناسایی هستند.

 

ترید در صرافی هات بیت 

 

منبع خبر = https://b2n.ir/w10763